onsdag, februari 18, 2015

Rosor så röda

På alla hjärtans dag så fick jag 20 röda rosor av mina fina föräldrar. De står i favoritvasen/krukan på köksbordet.






God eftermiddag!

Hur står det till med er en regnig och grå onsdag som denna? I alla fall för oss som bor i Göteborgstrakten är vädret riktigt trökigt som vi säger här. Själv har jag en liten paus på jobbet och då bestämde jag mig för att kika in här och säga hej. 

Hur har ni alla det med hemmaprojekt nu när våren är inom räckhåll? Många som ska bygga altan eller något annat som har med utsidan att göra? Längtan efter värme och sol börjar bli stor hos många av oss nu vid denna tiden på året, snart så.

Nu ska jag jobba en stund till innan jag ska hämta Livio och Sol på förskolan och sedan blir det hem att laga middag. Idag blir vi en till vid middagsbordet då min mamma kommer på besök.

Kram Johanna

1 kommentar:

Mittgodastefinaste sa...

Du är tillbaka Johanna! Saknat dig, hoppas att du mår bra!

Ljuvligt fint med röda rosor i den vasen och jag älskar planschen i ditt badrum!

Kram Jenny