onsdag, oktober 08, 2014

Plockat in lite höst

Idag när jag var med min klass i skogen och plockade höstlöv passade jag på att plocka med några ekkvistar till mig själv. En väldigt enkel dekoration men väldigt fint, helt i min smak, med pricken över i när en glasflaska får agera vas.






Redan onsdag! Det är ju inte klokt hur snabbt veckorna flyger iväg egentligen. Idag sattes lappen om julledighet upp här på jobbet. Hej och hå, snart är det jul. Nja, det är ett tag kvar men tankarna börjar vandra ditåt sakta men säkert.

Nu ska jag fixa middagen!

Kram Johanna

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vackert! Härliga färger ihop med kuddarna, och lite svart, ombonat och fint :)
Tack för din fina kommentar hos mig, skrev ett svar under.

Ja Gud vad tiden går fort, crazy!! Fast jag som längtar till julmyset har inte så mycket emot det ;)

Idag hittar du en rabattkort hos mig, på barnsortimentet hos Boozt, om det är något du behöver fylla på till de små :)

Kram kram

Unknown sa...

Hej!
Så fint!
Härligt nu när man plockar in kvistar, blad och blåbärsris från skogen!
Åh snart kommer minigranarna in! ;)

Ha det gott!

K R A M
Lotta

Hanna sa...

verkligen fint
Ha en fin kväll
Hanna