måndag, september 15, 2014

Gosig matta

Nu när hösten är på ingång och vi går mot kallare tider så tycker jag det är mysigt att ha gosiga mattor på golvet. Speciellt i barnens rum där det tillbringas en del tid på golvet. Igår köpte jag en ny ryamatta till Sols rum, i en härlig lila färg. Dock är färgen på mattan annorlunda i verkligheten än på bilderna.








Godkväll på er! Hoppas att ni alla har haft en finfin måndag. Här hemma har vi fixat i trädgården, klippt gräset och rensat ogräs i häcken. Vilka höstdagar vi har, som rena rama sommaren! Jag har ännu inte tagit på mig varken strumpor eller skor utan går fortfarande runt i mina Havaianas. I love them!

Sov gott!

Kram Johanna 

2 kommentarer:

Mittgodastefinaste sa...

Underbart flickrum! Är ju så kul att inreda!

Mattan ser superfin och mild ut i färgen, jag tycker att det är så svårt att hitta mattor!

Kram Jenny

toves sammensurium sa...

For et vidunderlige og nydelig jenterom.Her må det være herlig å vokse opp,et eget lite paradis som til og med en tullete gammel dag et sted i Norge ble litt misunnelig på!!!! (svartsjuk)
Tove :)