torsdag, augusti 14, 2014

Vid trappan

I helgen som var så fixade jag och Rickard det sista som skulle göras på utepltaserna/trädgården för denna sommar. Vi lade småsten i en fyrkant nedanför den lilla trappan som leder ner från altanen på baksidan. Vi har även slitit rejält med vår häck som var helt vissen bakom staketet som vi tog ner i våras. Den har tagit sig riktigt bra och i helgen "ramade" vi in den med brädor och sedan lade vi täckbark över jorden.








Hej på er! Har ni börjat arbeta igen eller har ni fortfarande semester? Jag började arbeta i måndags och imorgon är det redan fredag! Det är inte klokt vad tiden går fort. Idag fyller min bror år och hela familjen ska snart bege sig hem till honom och äta middag, skönt att slippa laga middag idag kan jag gladeligen tillägga. 

Ha en fin torsdagskväll!

Kram Johanna

1 kommentar:

Marie maräng sa...

Vad duktiga ni är... det blev jättefint!

Jag är tillbaka på jobbet efter mina 2 veckors semester :(

Önskar dig en fin helg!
Kram Marie