onsdag, augusti 06, 2014

En sommarhälsning

Vilken sommar vi har! Jag och familjen har hunnit campa i Varberg, varit på chartersemester på Kreta, varit på bästa landet i Ljungkile, åkt båt och fiskat hos släktingar i paradiset på Stocken och Gullholmen. Vi har badat i yxsjön med vänner i Mölnlycke, besökt Tholöholmsslott, tagit kvällsdopp vid kära stränder från barndomen. Däremellan har vi självklart fixat med radhuset, byggt altan och staket på framsidan och jag har fixat och donat med mina blommor. Idag ska vi besöka vänner på Tjörn och imorgon blir det en Danmarkstripp med andra goda vänner. 

Kameran har fått vila mer än vanligt denna sommar, när vi var i Grekland glömde jag den hemma. Men självklart finns det lite fina sommarbilder på barnen och de får representera dagens inlägg.















 
 
Hej på er alla fina läsare! Två månader har gått sedan jag senast gjorde ett inlägg här på min lilla blogg. Anledningarna till uppehållet är både många och inga. Jag har både saknat att blogga och njutit av att låta den vila. Men nu är jag tillbaka och jag är laddad inför hösten och allt innefix som ska göras! Jag hoppas att ni alla har haft en härlig semester och fortfarande njuter av sommaren. Vi ses snart igen!

Kram Johanna

3 kommentarer:

Hanna sa...

Härliga sommarbilder

Mittgodastefinaste sa...

Hallå kära bloggvän! Du är tillbaka! Skönt med paus ibland, välbehövligt..

Underbara bilder från din sommar!

Kram Jenny

Unknown sa...

Hej!
Vad kul att du är tillbaka!
Å vilken underbar sommar ni haft!

Vi ses snart igen!
Ha en fin söndag!

Kram
Lotta