lördag, februari 15, 2014

Herrkläder

Nu undrar ni kanske om jag blivit skvatt galen som gör ett inlägg om herrkläder?! Men jag kan inte hålla mig från att visa vilka kanonfynd min käre sambo gjorde idag när vi två hade ett par timmar för oss själva på stan. Ingen av oss har handlat på rean men idag shoppade Rickard och det till 70% på ordinarie pris, nice! Rickards absoluta favoritmärke när det kommer till kläder är Scotch & Soda, ett holländskt varumärke som även har en egen butik här i Göteborg. Ett par jeans, en skjorta och en väst fyndade han. En hel outfit som skulle kostat ca 4000 kr men med 70% rabatt blev den betydligt billigare! Utmärkande för Scotch & Sodas kläder är att de är stilrena kläder i hög kvalitet med härligt unika detaljer som gör den där lilla extra skillnaden. Vissa plagg ger en härlig vintage-känsla!
 
 
 




 
God kväll! Har ni sett på Melodifestivalen? Själv är jag inget fan direkt. Jag brukar endast kolla på finalen men det är inte alltid säkert att jag gör det. Jag tycker att Melodifestivalen sedan länge har förlorat sin forna charm. Något som jag däremot såg idag var när Charlotte Kalla gjorde det omöjliga och gjorde så att Sverige tog sitt första OS guld. Fy vilken pärs det var att se på, en helt underbar adrenalinkick!
 
Sov Gott!
 
Kram Johanna


7 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina kläder, det kan man kalla fynd! Melodifestivalen är inte mycket och ha iår, kommer och bli en lite udda final.
Ha en fin söndagem och kväll
Kramar/AM

Bettan sa...

Snyggt!! Ja jösses vilken härlig förmån att bo just i storstan såna gånger! Just detta saknar man ofta på landet... frossandet i alla dessa guldbutiker som finns runt om i varje hörn!;) Lycka!!

Vilken tur att nätet då finns och att där går att sluka in massor av inspiration! :)

Älskar också din järnsäng och allt därikring!! Underbar inspiration :))

Må gott vännen!
Kram Bettan

Marie maräng sa...

Snyggt! Kul att hitta favoriter till fynd pris!

Önskar dig en fin start på veckan!
Kram Marie

Mittgodastefinaste sa...

Gissa vilket som är min mans favoritmärke!! Och mitt på honom! Han fyllde år i fredags, han fick såna slitna blå jeans därifrån och en blå stickad tröja. Jättebra att han fyller år mitt i rean! De har en jättebra butik i Moodgallerian om du ska shoppa i Stockholm! I julklapp också mjuka paket från Scotch and Soda!

Önskar dig en fin ny vecka!

Kraaam Johanna //Jenny

Hanna sa...

Ha en fin eftermiddag och kväll.
Kram
hanna

Vintage House sa...

Hej
Snyggt
lampan kommer från Lily o Oscar i Höganäs.
kram
sandra

Anonym sa...

ecigarette, electronic cigarettes, e cigarette health, electronic cigarette, smokeless cigarette, electronic cigarette