söndag, februari 02, 2014

Detaljer

Mina två glasboxar som under julen var fyllda med kottar, små får och julgranskulor har nu fått nytt innehåll. Varsitt litet horn, ett ljust och ett mörkt.
 
 


 
 
Vad har ni haft för i helgen? Själv har jag och familjen varit på kalas hos min bästa vän och  hennes familj. Både hon och hennes dotter har fyllt år i veckan som gått. Idag är det dags för ytterligare ett kalas, min pappa fyller 55 år imorgon. Min mamma och pappa har varit iväg och firat ensamma i helgen så idag blir det enkelt,  hämtmat och fika hemma hos dem. För övrigt så ska jag försöka ladda batterierna så mycket det bara går för i veckan som kommer har jag enormt mycket på jobbet som väntar!
 
Kram Johanna


6 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad fint det blev med hornen i glasaskarna. Trevligt med kalas. Vi hade kalas förra helgen så denna helg är det lugnt men jag har jobb att göra.
Kram,
Regina

Dnyahuset.blogspot.se sa...

Jag älskar de där glasboxarna, skulle gääärna ha dem härhemma.

Unknown sa...

Hej!
Åh jag har missat så många fina inlägg..
Sols rum är ju helt underbart och kommoden i tvättstugan så fin!


Ha en fin vecka!

Kram
Lotta

Bettan sa...

Så enkelt och snyggt! :) Och vilken underbar söt kommod i förra inlägget Underbart det blir!!! :)

Ha en fin fortsatt vecka
Kram Bettan

KNORKAN sa...

Hej, tack för din hälsning. Det värmer! Det är aldrig lätt att mista någon man älskar. Jag förstår att du saknar din mormor. Min mormor är min bästa vän, hon fyller 90 år nu i sommar :-) Jag hoppas innerligt att hon få uppleva den dagen. Kram till dig ♥

Unknown sa...

Hej. Du har mejl..

Kram Anna