torsdag, januari 23, 2014

Vita Ranunkler gånger två

I förrgår var mina föräldrar på en snabbvisit hos oss och då fick jag en bukett med vita ranunkler. En stor favorit hos mig och det har min kära mamma koll på!
 






Även en av mina absoluta favoritbutiker heter Vita Ranunkler och ägs av fina Marie. Igår var jag och hämtade ut ett paket på posten från henne och i nästa inlägg ska jag visa vilken skatt som fanns där i. Det är något som jag har suktat efter ett tag. Har ni inte varit inne i hennes webbutik och kikat så tycker jag att ni ska göra det direkt, ni hittar den i min butiklista här på bloggen.

Nu ska jag tillbaks till jobbet och i eftermiddag är det äntligen dags för ett besök hos tandläkaren!

Kram Johanna


2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh ja vita Ranunkler är så himla fina!
Måste kika in i butiken sedan!

Ha det gott!

Kram
Lotta

Helenas enkla vardag sa...

Älskar också Ranunkler, men har svårt att få dom att hålla sig fina.
Kram Helena