tisdag, oktober 29, 2013

Han kan han

Igår kväll kom Rickard hem med världens finaste present till mig! Något som han hade köpt i en butik här i Göteborg, en butik som jag helt och hållet har missat! Hur är detta ens möjligt??!! (det är dock inte så konstigt för jag är typ aldrig inne stan numera). Butiken heter The Vintage och ligger i Kompassen (ett köpcentrum). Där finns det tydligen hur mycket fint som helst. Värt ett besök med andra ord, om ni nu har vägarna förbi "min" fina stad.
 
I alla fall, på en av väggarna i köket här hemma har min fina somriga skolplansch, som jag fick i Mors dagpresent, suttit sedan vi flyttade in i radhuset för två månader sedan. Jag älskar skolplanscher och har varit på jakt efter en med ett vintermotiv på för att kunna byta nu när det går mot vinter. Gissa hur glad jag då blev när världens bästa sambo igår kom hem men världens finaste vintriga skolplansch?!








 
 
Jag vill avsluta detta blogginlägg med att tacka alla mina vänner, släkt och min familj som var med och firade Sols födelsedag i helgen som var. Tack till alla andra som har ringt och skickat sms. Tack till er som skickat grattismeddelande, både här på bloggen och på mailen. Det värmer!

Kram Johanna 
 
 
 


4 kommentarer:

Anna Stenberg sa...

Åh vilken present! Vacker! Och innehåller mina favvo- fåglar- stjärtmesar! De är så söta! Grattis! Anna

Villa Vinkelhaken sa...

Jättefin! Roligt med presenter när man minst anar det! :)

Kram Jenny

Unknown sa...

Åh
Så himla fin den är!!
Passar ju jättefint nu denna årstid!!

Ha det gott!

Kram
Lotta

Marie maräng sa...

Men vad gulligt av honom.. superfin present!

Önskar dig en fin allhelgonahelg!
Kram Marie