fredag, juni 14, 2013

En bukett...

...med vackra blommor kom min fina sambo hem med till mig idag! En bild på den få bli min fredagshälsning till er.
 
 
 
 
Hoppas att ni alla har en mysig fredagskväll. Här hemma planeras det för full för den kommande renoveringen. Den 1 juli får vi nycklarna till radhuset och det ska bli så himla kul. Jag gör inget annat än att inreda rum för rum inuti mitt huvud. Jag letar inspiration på nätet och jag bläddrar igenom alla mina inredningstidningar. Just denna vecka har det varit fokus på barnens rum. Kul, kul, kul!!!
 
Kram Johanna


7 kommentarer:

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej Johanna!! Du måste menar gårdshuset o det är väggplankorna som jag målat vita de har funnits där sen det byggdes!!!! HA en fin helg kram från Maja

Mittgodastefinaste sa...

Först av allt GRATTIS till jobbet! Så roligt!

Din man vet hur en blombukett ska se ut han! Underbara milda färger!

Jättefint loppisfynd i förra inlägget, jag var också på loppis igår och fyndade!

Önskar dig en fin söndag!

Kram Jenny

mamma sa...

Vilka vackra blommor. Men de är ju också till en vacker tjej. Puss

Marie maräng sa...

Underbar bukett!
Romantisk och otroligt vacker i sin mjuka färgsättning!

Önskar dig en fin start på den kommande veckan!
Kram Marie

Bettan sa...

Så vackra och doftar gudomligt!! :)

Vad härligt att det snart är dags att flytta in för er! Tror nog jag är lika glad och förväntansfull som dig över detta! Ha ha! ;)

Kram Bettan

VINTAGELINE sa...

Så spennende. Lykke til med renoveringen

Klem Line

Fröken Fräken sa...

Men så härligt! Både med blombukett och att ha ett helt hus att planera inredning för :-)