måndag, december 24, 2012

Julafton...

...är äntligen här! Ja, my lord vilken Decembermånad jag har haft, eller har kan man lugnt säga. Det finns ingen som helst tid över till bloggen och det tycker jag är så himla tråkigt, för jag saknar den och er såklart! Snart blir det ändring på det.

Idag tar jag mig däremot tid till ett litet inlägg, för idag får faktiskt även C-uppsatsen vila, trots att den är i mitt huvud, ständigt närvarande, och den ger mig ingen ro!

Nu blir det lite blandade bilder från tidigare idag.





 

Jag vill önska er alla en riktigt GOD JUL med nära och kära, god mat och sist men inte minst, jultomten och en massa julklappar! Till er som måste jobba eller väljer att mysa ensam, hemma i soffan, önskar jag självklart också en riktigt GOD JUL!

Kram Johanna

9 kommentarer:

Unknown sa...

Hoppas ni haft en superduper bra julafton gumman!!
Ja visst är det härligt med snön, underbart =))

Kram & god natt!

Villa Björkenäs Backen sa...

En God Jul Vill jag önska dig och din familj !
Vilka härliga bilder
Hoppas att ni har haft en fin Julafton.
Ha en fin fortsättning på Julhelgen !
varma julKramar Sirpa

Unknown sa...

Hoppas att Julafton blev toppen!

Ha en fortsatt fin julhelg!

Kram
Lotta

Hanna sa...

Ha en fin fortsättning.
kram
Hanna

Ester sa...

God fortsättning till dig och din familj! Hoppas att du kunnat njuta trots C-uppsatsen. När man pluggar är man ju en del av pluggandet, dvs. även om man försöker släppa så går tankarna till uppgiften ;)

Sköt om dig! Kram Ester

Vit dröm sa...

Hoppas ni har haft en riktigt skön jul! God fortsättning till er!! Många kramar Anna

Marie maräng sa...

Jag jobbar idag och försöker hinna titta runt i blogglandia vilket jag hunnit med den sista tiden.

Vill passa på att önska dig ett gott slut och en god start på det nya året om vi inte hörs före!

Kram Marie

Mittgodastefinaste sa...

Hej Johanna! God fortsättning önskar jag dig och hoppas att du haft en alldeles underbar jul!

Kram Jenny

Bettan sa...

Samma här vilken decembermånad!!
Hoppas ni haft en fin jul och får ett riktigt gott nytt år!!! :))

Kram Bettan