fredag, augusti 31, 2012

Jag har precis...

...burit in Livio i sin säng, idag fick han nämligen somna gott på mig i soffan! Åh vad mysigt det är när han gör det ibland...

Detta är inlägg nr 2 för idag men jag vill visa er en liten bildserie jag tog på Livio förut när han var riktigt full av bus (det är han ju jämt)!




 
Min älskade lille trotsiga unge som för tillfället gör mig smått galen av all 3 års trots! Pust, pust och åter pust!! Men så är han också en väldigt rolig och intelligent liten kille som är otroligt social och berättar historier som aldrig tar slut. En liten kille som på en timme har hunnit med att spela bandy, fotboll, handboll, lekt i sandlådan, vattnat mina blommor, cyklat, gungat, kastat frisbee, blåst såpebubblor och läst bok! Energin tar aldrig slut och helst skall hans mamma eller pappa vara med på precis allt.

Ha en fortsatt fin kväll söta ni som fortfarande är vakna (klockan är 22.17) och till er som sover, hoppas att ni sover gott:)

Kram Johanna

7 kommentarer:

Home Bohemia sa...

En så söt pojke!! Busig eller inte...vilken lycka:) Ha en fin helg med sonen/ Kram Maria

Johanna Stålros sa...

Vilken sötunge han är...åhh
Kram

Helenas enkla vardag sa...

Vilken energi!! Och så söt han är!
Han sover nog gott inatt!
Kram helena

Villa Hvit sa...

Vilka härliga bilder på en underbart söt pojke!
Min yngsta somnade också i soffan igår...myyyysigt!!

Ha en riktigt fin lördag!
Kram Anetthe

Mittgodastefinaste sa...

Så sööööt!

Jag har också en hortensia på soffbordet nu i exakt samma färg som din! Det är första gången jag lyckas ha en som håller ett tag! Och jag vill att den ska torka sen sådär snyggt.

Ha en fin lördag kram Jenny

Fint o Fult sa...

Vilken sötnos han är din Livio! Jättefina bilder!
Kram Monica

VintageBakery sa...

Han är ett riktigt charmtroll :)