lördag, juli 07, 2012

Idag har jag, sambon och barnen...

...varit på loppis i Norra Aröd! Det var otroligt mysigt och fint där, fantastiska omgivningar och fina hus. Vi hittade lite fint och idag tänkte jag visa er de fina gamla silverbesticken som jag fyndade för 1 krona styck! Jag tycker att de är så vackra.







4 stycken skedar, 4 stycken gafflar & 4 stycken knivar








Jag vet inte riktigt vart eller hur jag skall förvara dem, men det kommer jag nog på snart:)


Om en stund bär det av till 30 års middag hos min kusin, skönt att slippa laga middag ibland tycker jag och trevligt att träffa släkten också såklart!

Hoppas att ni alla har en fin lördag och för många av er är det kanske allra första semesterdagen?

Kram Johanna

3 kommentarer:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vilket fynd! Riktigt vackra bestick.

Ha en fortsatt fin helg!

Tina sa...

Bestick är det svårt att gå förbi, särskilt billiga!
Ta en semestertur till Dk, för här finns massor av fynd!

kram

Unknown sa...

Om ändå min man var lika pigg som din på att dra på loppis, får väl ta och skaffa mig ett körkort så jag kan dra själv :)
Jättefina bestick, och kul att de var så himlans billiga :)

Kramis