söndag, februari 13, 2011

SÖNDAGSBILDER...

Idag blir det några bilder på Livio från imorse när han skalade en clementin helt själv! Min duktiga lille kille:)









Jag kan inte förstå att han snart fyller 2 år! Tiden flyger iväg...


Som sagt innan, så skall vi flytta den 1 juni och det skall bli så kul! Speciellt kul skall det bli att få göra ett helt nytt kök, jag kommer inte direkt sakna det babyblå kaklet ni skymtar i bakgrunden;)

Nu skall vi bege oss ut i solen en stund innan det är dags för Livio att sova middag.

Ha en härlig söndag!

Kram Johanna

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åååå gosiga unge!! Vad duktig han är, lillprinsen. Jag längtar oxå tills er flytt, så spännande =)

Puss o kram

The House of Antoinette sa...

Söta killen!!!

STOR Kram till dig från mig på Alla ♥ Dag
Anette