torsdag, februari 24, 2011

BURKAR...
Jag är ett stort fan av burkar och nu när jag skall få ett skafferi (nåja, ett högskåp) i nya lägenheten vill jag finna fler härliga burkar. Jag tycker om olika slags burkar i många olika stilar, för tillfället har jag samlat några av dem på mitt underbara linneskåp!









Min söta lilla favoritängel fick också vara med på korten. Den fick jag av min mamma i Alla Hjärtans Dag present. Den är köpt i Änglashopen på Mariaplan i Göteborg, en mysig affär med massa fint!

Det har varit en lång dag så nu är det dags att krypa till kojs. 

Godnatt på er!!

Kram Johanna




2 kommentarer:

Suveliina sa...

You have beautiful jars. Very cute. I love the old cabinet too. Very nice. Hope you have a nice weekend!

Så Vitt Jag Vet sa...

Vackra " burkar " du visar... Blir en spännande blandning med olika form och modell.
Ha ett skönt veckoslut..
Kraam
Sanne