måndag, januari 10, 2011

UNDERBARA LAMPAN...
Igår sattes äntligen min nya lampa upp i min lilla "pluggvrå" och jag blev supernöjd med resultatet!

 Min mysiga "pluggvrå"

 Jag har även en fotpall till fotöljen, den är skön att lägga upp fötterna på när man är tvungen att sträckläsa kurslitteratur eller när jag läser böcker för Livio.


Fina lampan från Bloomingville.

Är hemma från skolan idag för Livio är fortfarande febrig och hans förskola har studiedag. Känner mig otroligt rastlös efter nästan en hel vecka inomhus, då är det tur att man har små inredningsprojekt att fixa och dona med:)
Ha en fin dag!


Kram Johanna

1 kommentar:

Annas vita hus sa...

Åhh så mysig hörna! En sådan ska jag också fixa åt mig själv när jag får möjlighet! Älskar Ektorp fåtöljen tillsammans med fotpallen!

Kram Anna