söndag, januari 30, 2011

SÖNDAG...
Jag har haft fullt upp denna vecka och inte haft tid för min blogg. Det är tråkigt när det blir så  men ibland räcker inte tiden till helt enkelt.

Idag var jag och Rickard i Alingsås hos svärfar och gjorde en snabb visit. Han är en riktig skrotnisse och loppistok och man kommer alltid hem med något när man varit hos honom:)



 Denna gången blev det två gamla oljekannor. Riktigt coola tycker jag, vet dock inte ännu vart jag skall ha dem...





Utanför svärfars hus rinner det en bäck och jag tycker det är så fint när det ligger is och snö på den som har börjat smälta bort.

Nu är det dags att ta fram skolböckerna, jag har ett viktigt och intressant seminarium imorgon och jag tycker om att vara påläst och väl förberedd!

Ha en fortsatt fin söndagskväll!!
Kram Johanna

3 kommentarer:

The House of Antoinette sa...

Halloj, full fart hela helgen... :-)
vilken härlig svärfar du verkar ha. Det måste vara spännande när ni besöker honom. Oljekannorna var verkligen kalas fräcka.

Trevlig kväll, kram Anette

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vilka härligt rostiga oljekannor. Du kommer säkert komma på den perfekta lösningen för dem.

Hoppas du har en riktigt fin onsdag!

Unknown sa...

Jag kan inte kommentera på ditt senaste inlägg, nåt har knasat igen.. :(

Puss o kram