onsdag, januari 19, 2011

LIVIO & BLOMMOR...
Idag blir det ett litet inlägg med lite bilder på Livio, min soltråle! Igår var jag hemma med honom då han har varit lite småsjuk. Gårdagen bjöd på ett strålande väder här i Göteborg (kan man inte tro idag) så jag kände att vi båda behövde lite luft och sol mot ansiktet. Jag fick riktiga vårkänslor när vi begav oss mot lekplatsen, dock fortfarande en del is och snö men Livio gungade och fåglarna kvittrade:)

Titta på fåglarna mamma!!


Livio älskar att förstöra blomsterarrangemang som finns lite varstans.

På väg hem från lekplatsen stannde vi till i blomsteraffären som ligger på det lilla torget där vi bor.


 En söt liten hortensia fick följa med hem...

och även denna lilla söta lila blomma som jag inte vet vad den heter.

Até logo!!


3 kommentarer:

Birgitta sa...

Så härliga bilder på din goa Livio, skönt med dessa nästan-vårdagar, det gäller att ta vara på dem, ha en fin och skön dag idag också, kramar Birgitta

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så härliga bilder - kan tänka mig att ni hade en riktigt härlig stund ute i solen. Vill jag också ha! :-)

Tolixpallen min är faktiskt inte en Tolix, utan en billigare kopia. Uppnbarligen en bra sådan! Hade gärna haft en Tolix, tycker dem har så mycket härliga färger på sina. Min är typ "bara" i borstat stål.

Hoppas du får en riktigt fin dag!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Jo förresten...skulle också säga det att när jag klickar på ditt bloggnamn, när du lämnat en hälsning inne hos mig, så får jag inte upp din profil. Får upp:

"Profilen är inte tillgänglig. Den Blogger-profil du sökte efter kan inte visas. Många Blogger-användare har valt att inte visa sin profil ännu. Om du är Blogger-användare bör du aktivera åtkomst till din profil."

Bara så du vet. :-)